Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 14 oktober 2010

Lazy day...

Idag bestämde jag mig för att vara helt, totalt, jätte ledig. Jag ligger i soffan, lyssnar på höst blåsten som knackar på mitt fönster och klickar runt på diverse bloggar och internet sidor jag annars aldrig skulle gå in på. Bara för att det är ganska meningslöst och bara för att jag KAN! I detta inlägg ska jag visa lite fint som jag hittat. Kan vara saker, människor eller klipp....

Today Im lazy, snoopin around on the internet. Here are som nice tings I found. Press the links and see what you find.


Handstickad 30-tals klänning på etsy! helt otrolig! Klicka här.


Jag gillar Fancy Fine, För hon är så fasligt vacker. Hennes vän är också väldigt vacker och har väldigt bra smak. Hennes blogg heter Snail and the Cyclops. Hon har också en sak som alltid får mig att smälta. En underbar liten hund.


NYPL Digital Gallery bjuder på mängder av fina gamla foton, prints och posters. Där kan man spendera en hel dag. Bland annat så har de väldigt mycket vackra fashion prints.

Robe d’après-midi en crêpe de ... Digital ID: 1599788. New York Public Library

Hett hångel i den här levi's reklamen. Klicka Här!
Önska dock att den gick åt andra hållet.
.

1 kommentar:

  1. Åh den stickade klänningen är ungefär i min storlek och allt... Synd bara att man just nu är tvungen att spara pengarna sina!

    SvaraRadera