Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 24 mars 2010

Beatrice Eliotts hår...

Nu har jag bestämt mig, det blir kortklippt till sommaren!
Jag har länge dreglat över beatrice Eliotts (house of Eliott systrarna ni vet) hår.
Jag har ju rakt hår normalt så jag får locka det. Men en glädjande nyhet är ju att lockarna sitter bättre kvar när man har en kort frilla! tjo!




Så nu behöver jag er hjälp! Känner någon till en bra frisör i stockholm som förstår vad man menar? Har bara dåliga minnen sen jag bar 16 och sist hos frisören. Även fast man visar 100 bilder så är det ingen som förstår haha.

2 kommentarer:

  1. Oh lär bli skitsnyggt! Har tyvärr inget frisörtips, klipper mitt eget hår för jag vågar som inte bara gå till nån okänd frisör haha

    SvaraRadera
  2. jag tycker inte du ska klippa för du har så himla fint! men å andra sidan passar du säkert jättebra i beatrice frippa också. Jag har oxå alltid haft riktigt dåliga erfarenheter av frisörbesök men går sen några år hos en mcket noggrann, omtänksam kvinna som heter ewa. Hon är ju inte inriktad på vintage frisyrer eller så men anstränger sig verkligen för att få det man vill ha. Sen gör mitt dumma hår som det vill i alla fall:) Hör av dig om du vill ha hennes nr. Synd nog håller hon på att avveckla sig själv som frisör, har utbildat sig till annat så det är inte säkert hon tar in nya kunder.

    SvaraRadera