Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 20 maj 2010

Konstfacks Vårutställning...

Kollade jag in i dag. Dels för mitt kära E tog kandidatexamen i Industridesign och dels för att Min vän Bea också tog kandidatexamen i Grafisk design. Här följer lite bilder på det jag tyckte om:

Tyg..

Tjock gigantisk dalahäst i tyg..


Liten detaljbild från en av fyra maffiga klänningar..



Här står E och bläddrar i det som jag tyckte var finast. Inte minst för den fina skyltningen och de döda fjärillarna..


Någon på Industridesign vill uppmuntra oss till att vika ihop våra pappmuggar innan vi slänger dem. Viker man ihop den rätt så blir den en glad gubbe...

Beas fina böcker. Jag älskar hårtoffsarna...

Så gå nu och kolla in utställningen innan det blir försent!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar